Detta inlägg är tillägnat de som gör reklamfilmerna...
Tycker på något vis att de som gör dem  är en aningen nervärderande mot mänskligheten...likaså företagen som godkänner och betalar för filmerna.
Vad tror de om sina potentiella kunder liksom?
Givetvis är de ju ute efter att sälja så mycket som möjligt...
Det är väl så att det är inte de som "luras" som är dum utan de som låter sig luras.
 

Som några exempel:

Vanish "lita på rosa"  
Jahaja ... tydligen hjälper det att veva runt linnet i 30 sekunder i ett tvättfat med vatten och pulver, pulvret dessutom gjord av aktivt syre (???) ,så är plagget kritvitt och DESSUTOM torrt och struket när du tar upp det ur tvättfatet 😄 De ni! Samma sak gäller kläder med fläckar på... Jo jo!

Jag brukar lägga mina kläder i tvättmaskinen ,med helt vanligt tvättmedel,och vips är fläckarna borta . Mitt tvättmedel varesig torkar eller stryker min tvätt samtidigt den blir tvättad...

Always bindor och  o.b tampongreklam "så man kan
leva livet normalt" ,"så du kan sova ostört"
Var ska jag börja?
Det finns ta mig tusan ingen binda som inte läcker oavsett om bakdelen på bindan är bredare och vem tusan står på huvudet och sover?!? 
De som gjort den reklamen har helt klart inte mens en gång i månaden!
Angående o.b tamponger så största delen av den kvinnliga befolkningen fortsätter nog sina liv helt normalt trots mens, vi lever ju faktiskt på 2016 och använder inte mossa i trosorna...Just saying.

Cillit Bang... Seriöst säger jag bara... en torr trasa i handen och sprayar Cillit Bang här och där och vips är oljan och smutsen väck  ( jag antar att det är olja och fett eftersom där de filmar ska föreställer en verkstad).
Hmmm....
OM det fungera så pass bra (vilket det inte gör) skulle jag nog rekomendera att man använder ordentliga skyddshandskar ...

För att nu inte tala om alla  reklamer om de revolutionerande  mascarorna !
Ingen kan väl gå på att dessa gör ögonfransar about 10 cm längre och dessutom jämnlånga!! 
Tror de inte att folk märker att modellen har lösögonfransar modell XL??


Aah... Nu känns det genast lättare då jag fått ondgöra mig över värdelös reklam på TV 😉

Hunden på fotot har inget med inlägget att göra (okej lite smygreklam för Finsk Lapphund kanske...).

Min fina Zizu ❤️


Over and Out 🙏🏽
Peace ❤️❤️