Att behöva säga adjö till sin älskling är det värsta med att ha djur.
Beslutet man måste ta, att låta dem gå vidare till andra sidan när åldern tar ut sin rätt.
Jag har länge vetat att denna sommar kommer bli vår sista sommar tillsammans men det gjorde inte beslutet lättare för det. 
 
Jag fick förmånen att ha honom hos mig i 15 år och 7 månader. Rexx var definitionen på kärlek.
 
Han kom till mig 14.12.2002, liten som en råtta med jättestora tassar och öron och vägde modiga 5,2 kg, 8 veckor gammal. Han har under hela vår tid tillsammans varit min skugga. Min kärlek.
Rexx var född med en gammal själ, så klok, så känslig, älskade hjärtat.
Mammas pojke.
Rexx har ALDRIG bara varit en hund , han har varit min pojke och  min familj.
Vi har gått igenom så mycket tillsammans och han har hjälpt mig genom allt,han fanns alltid där.
Det är så sant som dom säger. hunden är människans bästa vän.
Rexx var en på miljonen.
 
Tisdagen den 14.08.2018 måste jag säga "Tack för allt min vän, sov gott min älskling ♥".
 
 
(null)
 
 
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
Han lämnar efter sig ett stort tassavtryck i mitt hjärta.
Saknar honom så.
 
Nu vilar han hemma under rosenbusken ♥♥.
(null)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 .